Seurakunnalle 3.3.2024 – Evankelioimispäivistä ja -matkoista

Rakkaat veljet ja sisaret Jeesuksessa Kristuksessa!

Olemme vieneet taakse jääneinä helmi- ja maaliskuun vaihteen päivinä evankeliumia, ilosanomaa Vapahtajastamme Jeesuksesta Kristuksesta, useissa kohteissa monin tavoin eteenpäin.

Olemme tällä kertaa liikkuneet ja toimineet Tampereella ja Pirkanmaalla, hieman laajemminkin Suomessa ja myös Suomen ulkopuolella muutamissa kohteissa sekä lähellä että kauempana.

Sydämissämme onkin runsas ilo siitä, että monilukuiset Herralle rakkaat ihmiset ovat näinä päivinä saaneet sekä tilaisuuden kuulla evankeliumin että mahdollisuuden ottaa sen vastaan.

Haluankin nyt, tässä yhteydessä vain lyhykäisesti kirjoittaen, jälleen kiittää seurakuntaa – teitä veljet ja sisaret – näiden päivien aikana tehdystä ja suoritetusta Herran ja evankeliumin työstä ja tässä työssä päättäväisestä ahkeroimisesta ja vaivannäöstä (1. Kor. 15:58).

Kiitän siunaten myös jokaista veljeä ja sisarta, jotka ovat Herramme edessä muistaneet näitä päiviä ja matkoja rukoillen (1. Tim. 2:1-4).

Veljet ja sisaret, rakkaat, Herramme Jeesus Kristus siunatkoon taakse jääneiden evankelioimispäivien aikana kylvetyn katoamattoman siemenen (1. Piet. 1:23). Olkoon ja löytyköön niitä, "jotka uskovat sielunsa pelastukseksi" (Hebr. 10:39), sillä "Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen" (Mark. 16:16).

Ensi viikolla nähdään ja "silloin saamme" taas "suullisesti puhella" (3. Joh. 1:14).

3.3.2024
Norrbottenin lääni, Ruotsi