Internetsivusto

Tervetuloa sivuillemme

Tervetuloa Tampereen Paikallisseurakunnan ylläpitämälle internetsivustolle.

Näiltä sivuilta löydät tietoa ja erilaista informaatiota Tampereen Paikallisseurakunnasta ja sen työstä, toiminnasta, tilaisuuksista ja tapahtumista.

Löydät sivuilta tietoa myös hengellisestä työstämme Rovaniemellä ja Tampereen ja Rovaniemen ulkopuolella.

Internetsivustomme tarkoitus

Tampereen Paikallisseurakunnan ylläpitämän sivuston tarkoitus ja päämäärä on ennen kaikkea julistaa ja levittää Jeesuksen Kristuksen evankeliumia ja Raamatun opetuksia.

Tahdomme osaltamme kannustaa, rohkaista ja innoittaa kaikkia sivujemme lukijoita antautumaan ehyellä sydämellä Raamatun ilmoituksen ja opetuksen mukaisesti seuraamaan Herraa.

Jeesus Kristus on antanut Golgatan ristillä henkensä (Mark. 15:37) ja verensä (Matt. 26:26-28) koko ihmiskunnan syntien sovitukseksi (Kol. 1:19-20, 1. Piet. 1:17-21). Hän kutsuu ihmisiä – sinuakin – seuraamaan itseänsä (Matt. 4:18-20, 4:21-22, 9:9) ja Raamatun opetuksien mukaiseen opetuslapseuteen (Matt. 28:19-20).

Sivuston sisällöstä

Internetsivustollamme on luettavissa mm. kirjoituksia ja artikkeleita eri aiheista, henkilökohtaisia uskoontulotodistuksia sekä todistuksia ja kertomuksia Jumalan teoista.

Sivustolta voi lukea myös terveisiä seurakunnan eri tapahtumista, matkoilta ja retkiltä.

Lue Raamattua -sivuilla pääset lukemaan kaikkia Raamatussa olevia kirjoja.

Tutki Raamattua -sivuilla voit koottujen aiheiden äärellä aihepiireittäin tutkia ja opiskella Raamatun asioita. Aihepiiriluetteloa täydennetään säännöllisesti.

Sivustolta löytyy lisäksi mm. runoja ja paljon valokuvia.

Englanninkielinen osio

Internetsivustoomme sisältyy englanninkielinen osio. Osio on tarkoitettu palvelemaan sekä englanninkieltä Suomessa käyttäviä lukijoita että sivuillamme Suomen ulkopuolella vierailevia lukijoita.

Ota yhteyttä

Sivustolta löytyvien yhteystietojen kautta voit ottaa meihin yhteyttä ja lähestyä meitä mieltäsi askarruttavissa asioissa ja kysymyksissä. Yhteystietojen kautta voit myös ilmoittaa tai lähettää meille esirukouspyyntösi ja -aiheesi.

Raamatunkäännös

Seurakunnan internetsivustolla – kuten seurakunnassa ja sen kokouksissa – käytetään vuosien 1933/1938 raamatunkäännöstä, jota käännöstä Suomessa on yleisesti käytetty vuosikymmenien ajan. Käännös on ollut käytössä jo noin 80 vuotta. Vuonna 1992 ilmestynyttä käännöstä – niin sanottua uutta raamatunkäännöstä – emme käytä kautta koko käännöksen esiintyvien käännösvirheiden ja siitä seuraavan läpikotaisen epäluotettavuuden takia.

Sivujen materiaalin käytöstä

Sivuillamme oleva materiaali (teksti, kuvat, ääni ym.) on suojattu tekijänoikeuslain mukaisesti.

Päivitys

Internetsivustoamme päivitetään säännöllisesti. Pyrimme päivittämään ja täydentämään sivujamme päivittäin.

Siunattuja lukuhetkiä

Toivomme ja rukoilemme kaikille lukijoillemme rakentavia ja siunattuja lukuhetkiä internetsivustomme äärellä.