Evankelioimismatka Lappiin

Kaunis maisema matkalta.

Lähdin seurakunnan lähettämänä evankelioimismatkalle Lappiin heinäkuussa 2022.

Matkan perusteena oli tahto viedä evankeliumia eteenpäin, sillä Raamattu sanoo, että "Kristus kärsi kerran kuoleman syntien tähden, vanhurskas vääräin puolesta, johdattaaksensa meidät Jumalan tykö" (1. Piet. 3:18) ja että "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille. Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen" (Mark. 16:15-16).

Matka oli pitkä ja evankeliumin vastaanottamisen mahdollisuus oli jälleen tarjolla monelle ihmiselle. Toivon ja rukoilen, että vielä moni ihminen Lapissa – ja muuallakin – tekee parannuksen synneistään ja lähtee seuraamaan Jeesusta saaden Häneltä iankaikkisen elämän!

Nyt palattuani kotiin Tampereelle, seurakunnan keskelle, voin katsoa taaksepäin ja todeta, että Herra "on antanut matkani onnistua" (1. Moos. 24:56).

Matkalla näin myös Herran hienon ja kauniin kädenjäljen moninaisissa eri asioissa. Katso kuvia matkalta täältä.

Miika Koskela
Heinäkuu, 2022